zondag 12 juli 2009

Eerste afspraak met bouwfirma

We hebben sinds deze week een eerste afspraak bij de bouwfirma.
Op 7 augustus zullen we de ruwbouw gaan bespreken ...
T zal wel een verre verplaatsing worden, de kantoren bevinden zich nl. in Oud-Turnhout. We zijn benieuwd.

Intussen zit het kluswerk in ons huidig huisje er bijna op, we hopen het binnen een week effectief te koop te kunnen stellen. Wie geïnteresseerd is of geïnteresseerden kent, laat maar weten.



En Rembert kreeg niet alleen schuur-hulp van opa Willy, kijk maar ! (met nadien de verdiende rust)


4 opmerkingen:

  1. Als ik het zo zie, zal ik in de toekomst niet veel meer moeten komen schuren. De opvolging is verzekerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! vertederend! met zo een hulp kan het echt niet stuk :-),
    MaMie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey An, k weet niet of je m'n mailtje al kreeg, wij zijn misschien wel geïnteresseerd, we zijn op zoek naar iets dat niet tè groot is maar mèt tuin(tje): dat is bij jullie toch zo hé? Hoeveel kamers zijn er eigenlijk? En hoeveel bewoonbare oppervlakte?
    Vrijdag heb ik een eerste afspraak voor info over een hypothecaire lening, tegen dan hoop ik te weten tot welke prijs wij kunnen gaan..
    Oh ja, en waar is het precies? Ik geloof dat jij vaak met de trein naar je werk gaat, dus dat zit wel goed waarschijnlijk hé (ook voor mij dan, trein naar Bxl).

    Ik wens jullie alvast heel veel succes met de bouw!!

    Groetjes,
    Bianca en Leo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voila, de eerste bouwfoto staat er ook op, zo moet dat!

    BeantwoordenVerwijderen